نوشته های من برای تو

14

1392/5/23 21:47
نویسنده : bano
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غزل خوشگل و یکی ی دونه و نفس و ماه و جیگر و عمر من نیشخند

خوبی عشقم ؟ خوبی دورت بگردم ؟ خوبی تموم زندگی من ؟ قلب

مامان فدات که دیگه هر روز تقریبا بودنتو وجودتو حس میکنه با تلنگرات قلبقلب

جدیدا ی چیزایی فهمیدم غزل ... اینکه هر وقت حوصلم سر میره میرم سر یخچال و ی چیز شیرین میزنم تو 

رگ بعد میام رو پهلوی چپم دراز میکشم ... به ی ربع نکشیده شما ی در میزنی و میری ی گوشه میشینی

منم هی جیغ میزنم نیشخندزبان

غزل دیروز با مامانی رفتیم واسه شما کلی خرید کردیم ... وسایل بهداشتیتونو گرفتیم که چقد هم جاتون

خالی گرون بود نیشخند ی هزار پای خوشگل و دراز هم واست گرفتم ... کلی هم لباس برات گرفتم که

مامانیهی قربون صدقت میرفت و پول میدادابله فردا هم قراره بریم سرویس خوابی که واست دیدم و

اگه خدا بخواد سفارش بدیم قلب 

 

خدا تو رو به من و همه نی نی ها رو به خانواده هاشون سالم و صالح ببخشهقلبماچخیال باطل

 

 

 

 پایان هفته 21 قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نغمه
24 مرداد 92 16:57
ای جونم... مبارک غزل خانوممون باشه الهی... بسلامتی


مریمی
25 مرداد 92 1:10
سلاااااام
مباررررررررررررررررررکهههههههههه
ای خاله قربون غزل جوووووووووون بشه
خوبی بانو جونم؟چه خبرااااااااا
ممنون که واسه نینیم دعا کردی
منم دعا میکنم که همه نینی ها سالم بیان تو بغل مامان و باباشون
مهم فقط سلامتشونه
یادت نره
قربونه تو مراقب عروسم باااااااااش
بووووووووووووسسسسسسس