نوشته های من برای تو

16

1392/6/18 20:07
نویسنده : bano
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ی خونه مــــــــــــا ... سلام عشق بابا و جیگر مامان ...

هر روز از تکونات میشه فهمید که خوبی ... چند روز پیش نی نی عمو و زن عمو به دنیا اومدتشویق... البته اونا نی نی دومشونه ... و نی نی شون انقد ظریف و کوچولو بود که من همش فکر میکردم نی نی خودمو چه جوری باید جمع و جور کنم اگه به این ظریفی باشهیول ؟ولی خدا بزرگه و بعدش هم ایشالا مامانی و باباییت کلی کمکمونن ماچ

سرویس خوابتو آوردن و کم کم وسایلت داره تکمیل میشه ... همه میگن چقد زود ... ولی من کیف میکنم اتاقتو میبینم ... هر روز ی مدتی رو با وسایلت سرگرمم ... کار دکوراسیون اتاقت هم که پای باباییه .. چنان با لذت عروسکاتو تزیین میکنه که سر عروسیمون و جهاز و تزییناتش از این کارا نکرده 

حالا تکمیل که بشه چند تا عکس خوشگل میذارم که یادگاری بمونه ...2.gif

این ماه که رفتم دکتر دیدم که وااااااای در عرض یک ماه 3 کیلو اضافه کردمshocked smiley ... خانم دکتر گفت باید کنترل کنم وزنمو ولی خو من چی کا کنم آخه ؟منتظر

اینم بگم که حس میکنم شما موز خیلی دوست داریخوشمزه ... بگم چرا ؟ چون که هر شب موز میخوردم و من و باباییت کلی با تکونای تو ذوق میکردیم تا اینکه دکتر گفت موز و 3روز ی بار بخور .. آقا ما دو روز نخوردیم و شما تکونات کمتر شد ... بعد ی شب خوردیم دیدیم بله شما آشتی کردین ... حالا ما موندیم ...بابایی میگه به بچم هر شب موز بده ... خانم دکتر میگه نده ... ما آیا چه باید بکنیم مادری؟ 

امشب خیلی نوشتم انگار ... بازم واست مینویسم عشقم ...از خنده شکلک ها قلباز خنده شکلک ها قلب

 

24هفته و 4 روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)