نوشته های من برای تو

15

1392/6/8 13:43
نویسنده : bano
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگ من ... سلام غزلــــــــــــکم ...

خوب باش همیشه مامان قلب.... مث تا الان که خوب بودی ... دیشب نذاشتی ما بخوابیم کهآخ... همش هی وول میخوردیمژه ... جدیدا هر سمتی میخوابم یا هر لباسی میپوشم میای و جای پوشیدگی یا سفتی اون سمت رو هی تیک میزنی خیال باطل... بابات میگه عین خودت سرتقــــه نیشخند... ولی خو آخه تو بگو !!! ما لخت باشیم آیــــــــــا؟؟؟؟نیشخندنیشخند

صبح زود بود که بابایی دستشو گذاشت رو دل بنده که شاید شما ی خورده حساب ببری و بذاری مادری ی کم بخوابهخواب که ی لگد محکم نثار بابایی کردی و بابایی واسه اولین بار شما رو حس کردقلب...بلـــــــــــــــــه!!!نیشخندقلبماچ

این گونه شد که ما فهمیدیم حرف داره حرف شما میشـــــــه غزل خانم مژه

جونم واست بگه که کم کم داره سرویس خواب شاهزاده خانم هم میاد و ما مشغول تدارکات اومدن شما میشیم ....گاوچرانخیال باطل

ای من به فداتقلب .... جدیدا دلم گنده شده و از این که شما هی داری بزرگ تر میشی من ذوق میکنــــــــــــتم و بابایی هم هی دل ما رو بوس میکنـــــــــــــــــــنه نیشخندزبان

 

خدا تورو واسه من و همه نی نی ها رو واسه پدر مادرا نگه داره قلب

 

پایان هفته 23ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریمی
11 شهریور 92 12:01
ای فدااااااااااااای این عروس قشنگم بشم که نیومده داره به مامان و بابا حکمرانی میکنه

والا اسم دوماد شما هنوز هم معلم نیست
اولش ماهان بود
بعد شد رهام
الان هم فعلا اورهان
تغییرات بعدی از طریق روزنامه های کثیر النتشار به شما اطلاع رسانی میشه

یه بوس گنده ار لبای غزل خانوم عروس قشنگم



ای جونــــــــــــ دلم ... داماد خودمه ها
مامي غزل
1 مهر 92 7:39
سلام عزيزم ايشالله خدا ني ني همه رو حفظ كنه
دخمل نازت هم اسم منه مطمئن باش در اينده از اسمش لذت مي بره چون من هم خيلي اسمم رو دوست دارم عزيزممممم

به من و پسري هم سر بزن


mami ghazal jonam