نوشته های من برای تو

11

1392/5/14 12:49
نویسنده : bano
649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلیل زندگی ام در این روزها ...

خوبی مامانم ؟ منم خوبم ....الان از سونو اومدم ...با بابایی رفتیم سونوگرافی... 

بذا از اول برات بگم ... منشی که صدام زد گفت اول مادر بعد از چند دقیقه همراه ... من رفتم تو و خوابیدم

...ی خانم دکتره خوش اخلاق و خوب گفتم خان دکتر بچم سالمه ؟ گفت بذا ببینــــــــَم !!!ساکت دوباره

پرسیدم خانم دکتر جنسیتش چیه ؟ نیشخندگفت صبر نداریــــــــــــــاهیپنوتیزم...گفت اول سالم بودنشو چک

میکنیم بعد جنسیت ...گفتم چشمزبان

ی کم نیگا نیگا کرد و بعد صدا زد که بابایی بیاد تو عینک بابایی که اومد دستگاه رو سمت ما چرخوند و گفت

این سَرش قلب...این چشم و بینیش قلب... این دستاش قلبو این پای راست و این پای چپقلب وَََََََ

جنسیتش هم دختــــــــــــــــــَره تشویقخیال باطلقلبماچ بابایی گفت مبارک باشه و رفت بیرون ...به خانم دکتر گفتم

خانم دکتر همه بهم میگفتن پسره من میخوام سیسمونی بگیرم ....مطمین دخمله ؟متفکر

گفت ی چک دیگه بکن ولی اینی که من دیدم دختره ابله ... اومدم بیرون که منشی صدام زد ... گفت

خانم دکتر گفته ی کم شیرینی جات بخور و راه برو تا دوباره چک کنم چشمک

ما هم راه رفتیم و کاکایو خوردیم تا صدامون زدن....تا خوابیدیم و چک کرد گفت دختره ...پـــــــــــاشو نیشخند

گفت باباش ناراحت شد ؟ گفتم نه ولی تو این چند ماه انقد گفتن پسره پسره که شوک شده ...گفت مهم اینه سالمهابرو

گفتم مرسی خــــــــــــــانم دکتر و پریدم بیرون دلقک

سوار ماشین که شدیم به بابایی گفتم ناراحت شدی دخمله ناراحت؟گفت نه اتفاقا دختر شیرین تره و با

نمک تر...پسر باید خیلی خوشگل و تو دل برو باشه که باحال باشه .... نمیدونمچشم ...ولی خودم حس

میکنم انقدتو گوشش خونده بودن پسر پسر که از 100 تا 5 تا ناراحت شد ... شاید هم این حس منهنگران

... نمیدونم ... ولی من که واسم سالم بودن تو مهمه ... من نه دخترشو دارم نه پسرشو ... من فقط

عشق دارم ... عشق به تو ... به آغوش کشیدنت به بوییدنت !قلب ولی خیلی کَلَکی از الان ... خودتو

جوری نشون دادی که بگی من پسرم و ی هو همه رو شوک کردینیشخند...این یهنی عین خودم سِرتِقینیشخند

ای من به فدای خوشگلیــــــــــــــــــــــاتماچ   

ضربان قلب :144 در دقیقه

وزن 325 گرم

 19هفته و 5 روزقلب 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فروشگاه پرسل
14 مرداد 92 14:07
ماندگاری و سلامت مواد غذایی را با زیپ پلاست را تجربه کنید محافظ مواد غذایی به بهترین شکل ممکن یک وسیله کاربردی و مفید بهترین روش برای پلمپ کیسه های فریزر و نایلون جلوگیری از نفوذ میکروارگانیسم و باکتری های موجود در هوا افزایش صد درصد زمان نگهداری سبزیجات و میوه ها محصول پر طرفدار سال ۲۰۱۳ اروپا راه حلی ساده ولی بسیار کارآمد برای جلوگیری از نفوذ میکروب مواد غذایی قیمت: 13800 تومان خريد كني حتما براي خريد به ادرس زير برو http://persell.marketfa.biz/prod-260.html