نوشته های من برای تو

4

1392/2/18 12:35
نویسنده : bano
426 بازدید
اشتراک گذاری

از روز مادر تا حالا خیلی وقته که ننوشتم!!

میخوام از الان تا وقتی بیای با خودت فقط حرف بزنم ....

هر روز که میگذره حس میکنم خیلی بیشتر به بودنت تو دلم وابسته تر میشم... همش فکر اینکه ی چند

ماهه دیگه بغلت میکنم و بوی تنت و حس میکنم بهم ی آرامشی میده که خیلی دوستش دارم...

روز زن یعنی همون روز مادر بابا به خاطر اولین سال مادر شدن دیگه نسبت به سالهای قبل سنگ تموم

گذاشت و با ی دسته گل و ی کادو که خشکه حساب کرده بود و تو پاکت گذاشته بود به استقبالم اومد 

روز خوبی بود ... ولی دلم میخواد سال دیگه کادوتو با دستای کوچولوت خودت بهم بدی ...

واسه اومدنت لحظه شماری میکنم ... یک شنبه یعنی 22 اردیبهشت میخوام برم که صدای قلبتو واسه

اولین بار بشنوم !

هیچ حسی قشنگ تر از اون لحظه هست ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آبتین
18 اردیبهشت 92 13:49
نمی دونی چه حس قشنگگی هست وقتی اولین بار صدای قلب نازشو می شنوی
شاد باشی


خِــــــیلی بیتابم واسه اون لحظه !!!:x:x:x
مامان نفس
18 اردیبهشت 92 14:22
عزیزم مامان شدنت مبارک


مِــــ ـ ـ ــ ـــــــرسی عزیزم :-*
زینب
19 اردیبهشت 92 14:47
سلام

وااااااااو....اینجا رو ببین

چقد نی نی این گوشت...

کودومش مال توه؟؟



اوا ببخشید بانو جون...انقدر درگیر اینا شدم یادم رفت سلام کنم !

سلام

میگمااااا....

یه کاری میکنی؟؟

میشه صدا قلب نی نیتو آپلود کنی وبت بزاری ما هم گوش کنیم؟؟



وای بانو بانو....بچه خیلی نازه...من عاشق بوی تن بچه های تازه متولد شدم...خیلی آرامش بخشه

وقتی بغلشون میکنی وای وای...مست میشی

وقتی شیر میخورن آدم اشک تو چشمش جمع میشه

خیلی نی نی دوس دارم.....



هر روز و هر روز عکساشو بزار تو وبت...

که آینده خودشم بیاد ببینه...

وای چقد ناز...من الان نمیتونم خودمو کنترل کنم...ببخشید











zkheyli khoshalam k injam omadi didanama:-*
مریم
20 اردیبهشت 92 17:23
سلام تبریک میگم بهتون ایشالا به سلامتی تو بغل میگیرینش خوشحال میشم تو این مدت بارداری از تجربیات هم استفاده کنیم من الان تو هفته 6 هستم