نوشته های من برای تو

8

1392/4/2 15:39
نویسنده : bano
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نور چشمــم ! قلب

خیلی وقته که ننوشتم ..از احوال تو و روزگار خودم ... روزای تقریبا سختی رو گذروندم البته با حساس

شدن احساساتم این سختی بیشتر شد ...آخ

بابایی ات تو این چند روزه یعنی هفته ی پیش وقت داشت واسه عمل سینوزیت و پلیب و این کار من و

سخت تر کرد که از طرفی باید مراقب خودم بودم و خورد و خوراک تو وتحمل کمر درد واز طرفی رسیدگی

به پدر محترم شمـــــــــــاابله... که چند روز بعد از بهتر شدن حال پدری بنده تازه حالت تهوع گرفتم که

دکتر گفت در اثر فعالیت بیش از حدتهناراحت ...

خوب بریم سراغ شمــــــــــا قلبقلب...

٢٦ خرداد که وارد هفته ی سیزدهم شدی با مامانی رفتیم واسه غربالگری وسونوگرافی NT

و فرداش بِدو بُدو نیشخندرفتيم پيش خانم دكتر و گفت كه ني ني تون خدارو هزار مرتبه شكر سالمه و از اين

 هفته بايد ماهي بخورم هر هفته و روزي سه ليوان شير... نیشخندزبان

تو دستگاه سونو هم تكوناي كوچولوتو ديدم ولي خوب من هنوز حس نميكنم ولي حس فوق العاده اي بود

كه ميديدم دست و پاي كامل نشدتو تا حدودي تكون ميدادي... كه فك ميكنم تا آخر اين ماه هم ديگه

بتونم با ضربه هاي كوچيك تكوناتو رو پوستم حس كنمخیال باطل ...

دوست دارم زودتر بياي تا بشي دليل خنده هامو زندگيم ... من فوق العاده به وجودت وابسته شدم

كوچولوماچ...و مدام استرس دارم كه نكنه طوريت بشه و اين استرس ميدونم كه واسم خيلي بده افسوس...

وجود تو منو و خيلي حساس كرده و با كوچكترين حرفي دختري كه ي روزي به زور اشك تو چشاش جمع

ميشد حالا مدام اشكش دم مشكش شده گریه...

قلبخدايا ني ني همه ماماني دنيا رو واسشون حفظ كن و اين كوچولوي نيمده رو به من ببخشقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

رضوان مامان رادین
2 تیر 92 18:20
به امید خدا نی نی کوچولو سالم دنیا بیاد و زندگیتونو حسابییییییی شیرین کنه




مرسي عزيزمــــــــــــــايشالا ...


زینب
3 تیر 92 19:09
سلام مامانی
اوخیییییی....مامانی گریه زیاد تو دوران بارداری طبیعیه...اما احساساتتو که مینویسیو حالتای نگرانیت باعث میشه اشکتو چشمم جمع شه

خیلی این دوران دوران قشنگیه...نگرایاشم قشنگه. . .
اگه من یه روزی هم ازدواج کنم فقط به خاطر بچست !!!!!!
ایشالله به سلامتی و تن درستی همه بچه ها به دنیا بیان.....با یه آینده ی قشنگ همراه مامان باباهای مهربونشون


زينب عزيز با احساس مـــــــــــن ...خوشحالم كردي :-*

مامان ساتیار
4 تیر 92 18:53
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مریمی
6 تیر 92 10:01
سلام بانو جون
خوب هستی ؟ایشالا خدا نینیه شما رو هم حفظ کنه
من یه دخمل 2 سالو نیمه دارم یه نینی هم تو راهی
امیدوارم دوست های خوبی باشن نینی هامون
راستی تویه ان تی جنسیت مشخص نشد؟
من که رفتم 11هفته و 4 روز بود و گفت خیلی زوده 17 هفته بیا واسه جنسیت




عزیزم نه مشخص نشد واسه من ولی ایشالا به زودی نی نی جفتمون مشخص میشه
مینا
6 تیر 92 13:56
مامان خانومی
14 تیر 92 11:12
سلام عزیزم... تقریبا نی نی هامون هم سنن... خوشحالم وبلاگتو پیدا کردم... الهی نی نی های هممون سلامت دنیا بیان
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:53
مبارک باشه مسلمون شدن الوین عسلم..راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن خاله جون