نوشته های من برای تو

5

1392/4/2 16:23
نویسنده : bano
191 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز کوچولوی من ! دیروز با بابات رفتیم سونوگرافی

... آقاهه سونوگرافی ی خورده بد اخلاق بود نمیخواست به خودش زحمت بده که تصویر و بزرگتر کنه و ی ذره وُلوم بده که من صدا قلبتو بشنوم

...بهش گفتم آقایدکتر من امروز اومدم واسه شنیدن صدای قلبش ...میگه : خانم صدا قلب همه ی شکله دیگه ... صداشضعیفه ...گفتم یعنی نمیشه بشنوم خلاصه با اصرار من صدا قلبتو شنیدم

اون لحظه ای که قلبت تاپ تاپ میکرد حس کردمهمه دنیا رو گذاشتن رو قلب خودم صدا قلب خودم هم از

هیجان میشنیدم ...

حس میکنم حتی از دیروز بیشتر دوست دارم ...

امروز صبح هم از خواب نازم زدم و رفتم چک آپ کامل تا هفته دیگه دوتایی بریم واسه پرونده سازی

مامانی کوچولوی من سعی کن کمتر به کمر مامان فشار بیاری ... این کمره شاه فنر که نیست 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بابای ملیسا
22 اردیبهشت 92 13:24
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .
بابای ملیسا
22 اردیبهشت 92 13:34
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .
مریم
23 اردیبهشت 92 0:03
سلام
شما هم قبا افتخار لینک شدی
امیدوارم نینی هامون و برای هم دوستای خوبی باشن
همچنین خودمون


مطمینـــــــــــــم که دوستای خوبی هستیم :x
وروجک
23 اردیبهشت 92 22:47
سلام عزیزم مبارکتون باشه ان شالله زودی نی نی گلتو بغل میگیری ، برای منم دعا کن که این دوره درمانم مان بشم


انشاالله:x
سعیده
24 اردیبهشت 92 0:22
سلام بانو! خیلی حس خوبی رو منتقل کردی تو این پستت . یهو خودمو تو موقعیت تو قرار دادم کلی دلم شاد شد و کیف کردم. منم نین نی دارم اما هنوز خیلی کوچولویه. هفته 5 بارداری هستم. یک سوال برام پیش اومد بالای پست نوشتی هفته 6 منظورت هفته 6 بارداری هستش؟ آخه هنوز که قلبش شکل نگرفته ؟ هنوز که اندازه یک عدسه؟ از کی صدای قلبش شنیده می شه؟ خوشحال شدم ازین که با وبت آشنا شدم می تونیم تا آخر بارداریمون هم پای هم باشیم بانو جان مواظب نی نیت باش!
زینب
24 اردیبهشت 92 16:27
سلام

اوخییییییییییی

عزیزممممم

چه دکتر بد اخلاقی...رفت رو اعصابم


اشکال نداره....مهم اینه که الان صداشو شنیدی


بانو جون رو اسم و اینا فکر نکردی واسه نی نی؟؟

من از همین الان اسم بچه ای که نه بابا داره نه مامانش اصن ازدواج کرده رو انتخاب کردم !!


به موقع اش اسمایی که انتخاب کردم هم میذارم رو پُست ...تو چه اسمایی انتخاب کردی ورووجک؟