نوشته های من برای تو

6

1392/4/2 16:26
نویسنده : bano
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان


امروز جواب چک آپ و سونوگرافی ای که تو توش اندازه ی نخود بودی و بردم پیش دکتر تا پرونده تشکیل بدم

... من فک میکردم چند روز مونده که 2 ماهت تموم شه ولی دکتر با محاسباتش گفت که دو ماهت تموم که شده هیچ دو روز هم بیشتر گذشته ... انقد خوشحال شدم که نگو ....فقط گفت که

کم خونم و باید حسابی به خودم برسم که تو بتونی خوب تغذیه بشی...


دوست داشتم اون دستگاهه که کنار تخت تو اتاق خانم دکتر بود و بردارم و بذارم رو شکمم تا دوباره تاپ تاپ قلبتو بشنوم ولی خوب خجالت هم خوب چیزیه ...


تا الان که زیاد چیزی هوس نمیکنم به جز گوجه سبز


حالت تهوع هم که خداروشکر ندارم فقط خیلی کمر درد دارم و تنگی نفس که دکتر گفت طبیعیه

 

فقط دعا میکنم که خدا همه نی نی هارو سالم به خانواده هاشون ببخشه

...تو رو هم به من و بابات



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سعیده
30 اردیبهشت 92 0:06
سلام بانو ! آقا قبول نیست چرا اینقدر جازدی چی شد که شد دو ماهت!منم می خوام!!! چه قدر رفتی جلو واقعا مزه می ده . چه جالب که منم حالت تهوع ندارم اما تنگی نفس دارمو کمی دل درد مثل زمان پری گاهی اوقات تا وقت دکترم خیلی مونده که ازش بپرسم. ایشالا خدا نی نی تو برات حفظ کنه. لینکی که خواسته بودی http://mothers2000.blogfa.com/post/91