نوشته های من برای تو

بدون عنوان

1392/5/1 16:56
نویسنده : bano
800 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

akairan

سلام امیدم ....سلام عشقم

مامانی دوست دارم هر چی زود تر دستای کوچولوتو تو دستم بگیرم و بچلونمت

امروز 17 هفته و 3 روز از بودن تو توی وجودم میگذره و من هر روز بیشتر حس میکنم که بهت وابسته شدم ...

اتفاق این روزا :

هفته ی 15 بودم که که چند روز قبلش فعالیتم زیاد بود و دقیقا 18 تیر که تولد پسر عمه ات بود حسابی

کار کرده بودم و کلی خسته ...فرداش یعنی 19 تیر که سالروز تولد آقای پدرتون هم میشه ساعت 6 صبح رفتیم wc و توی ادرار خون دیدیم sad eyes emoticon...آخ که چقد حس اون لحظم بد بود ...تمام بدنم

میلرزید...ترس از دست دادن تو باعث شد نفهمم چجوری باباتو بیدار کردم و با گریه گفتم که خون دیدمcrybaby emoticon .... حالا بابایی چجوری خودشو جمع و جور کرد بماند و گریه های منو جمع کرد هم بماند ...ماشین گرفتیم و رفتیم سمت بیمارستان نجمیه ... اونقد گریه کرده بودم و استرس داشتم که احساس میکردم هر لحظه از حال میرم crying and sobbing emoticon..بعد از ی کم منتظر شدن سونو دادم که انگار ی سالی تو نوبت بودم ... دیدمت ...قلبت... حرکاتت همه طبیعی بودhappy crying emoticon ...آروم شدم ولی استرس وارد

شده بهم حالمو بد کرده بود و مدام گر میگرفتم ....

واسم عبرت شد که دیگه عمرا زیاد کار کنم ....

خلاصه که بعد از اون قضیه مشکل خاصی نداشتم خدارو شکر و تو خوب و راحت تو دلم وول میخوری اما

دریغ از اینکه من حس کنم

امروز هم رفتم پیش خانم دکتر و آزمایش ادراری که واسه لکه خون داده بودم و با غربالگری دوم بردم

پیشش و گفت که همه چی خوبه      خدایا شکرت{#emotions_dlg.e11}

واسه 15 مرداد هم بهم سونو برای تعیین جنسیتت داده که ما بالاخره بفهمیم شما رو چی باید صدا کنیم

واز این اسم نی نی دست برداریم

خدا جونم تموم نی نی های دنیا رو سالم به آغوش خانوادشون برسون ... نی نی ما رو هم همین طور !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:29
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد
مامان نغمه
6 مرداد 92 11:01
عزیزم ایشالا دیگه هیچ وقت از این استرسا بهت وارد نشه... نی نی نازت این مدتُ طی کنه بسلامتی و بیاد توی بغلت...


mrc maman Naghme jonam
زینب
6 مرداد 92 20:28
سلام مامااااااان گللللللللللل

خوبی بانو جونم؟؟ سلامتی؟؟
نمیدونی خدا شاهده من با خوندن متنت قلبم داشت میومد تو دهنم
حالا حال و روز تو که مامان بچست دیگه چی بوده !!

حالا خوبی؟خدایی نکرده مشکلی نداری؟؟
عزیزم خیلی بیشتر مراقب خودت باش.هر چی باشه بچه اولت هم هست و خیلی خطرناکه
به قول خودت خدا همه نی نی هارو سالم به آغوش خونواده هاشون برسونه



mrc azizam roze kheyli badi bod vali gozasht:x
mrc az narahatio negaranit eshgham