نوشته های من برای تو

7

1392/4/2 16:26
نویسنده : bano
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ! خوبی؟ آره که خوبی ....بگو تا مامانی مث تو دارم چرا بد باشم ؟

حالا واقعا من میتونم مامان خوبی واست باشم ؟

این روزها 9 هفته ام تموم شده وگاهی حس میکنم ضربان قلبتو توی دلم حس میکنم ... 

دکترمو عوض کردم واومدم پیش دکترآقایی ... توکل میکنم به خدامون ... که تو روسالم سالم به من ببخشه

...دکتر واسم ی سونو نوشته با آزمایش غربالگری که 26 خرداد باید انجام بدم ... و سونو رو گفته هر وقت

خواستی انجام بده .. هر روز این دفتر چه بیمه رو باز میکنم وفک میکنم که کی برم ببینمت ولی هی میگم

بذا ی خورده بزرگتر شی بعد ..

الهی من فدای اون دست و پاهای کامل نشدت بشم ....

ویار ندارم اصلا... ولی خوراکم کم شده و گاهی فقط بخاطره تو میخورم ولی من نمیدونم چرا ؟ مگه

کل روز رو ازتو گرفتم که نصفه شبا گشنه میشی و من و از خواب بیدار میکنی؟

الهی من دورت بگردم که داری بزرگ میشی کم کم ...

ی چیزی میگم به هیچکس نگو .... من عاشقت شدم 

وزن :65 

 

{مامانی دعا کن خاله کوثر هم زود زود ی نی نی تو دلش بیاد که وقتی جفتتون به این دنیا اومدین بریم

خونشون کلی اذیتش کنیم ...

آخ من جیــــــــــــــــــــگر اون نی نی خاله کوثر و بخورم که نیمده دلمو آبـــــــــــــ کرده }

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

saeedeh
12 خرداد 92 18:24
سلام بانو . الان که هفته دهمی که دست و پاش کامل شده که فک کنم نی نی ت واقعا مثل یک بچست در سایز خیلی کوچیک من هم دلم نمیاد برم سونو هی می گم بزرگتر بشه ارزش داشته باشه نگن نی نیت اندازه یک نخوده
مواظب نی نی خوشملت باش ! فک کنم زایمان تو هم مثل من توی دی باشه ایشالا



تو اين هفته ميخوام برم ديدنــــــــش:x
کوتر
23 خرداد 92 17:41
سلام عزیزم خوبی؟دلم واست تنگ شده خیلی وقته ندیدمت مواظب خودتو نی نی تم باش ببوسش از طرف منننننننننننننننن..............


كوثــــــــــــر من ! چشـــــم